9 Ağustos 2012 Perşembe

Anne Garantili Limonata Tarifi

Annemin nefis limonatasını niyeyse hiç denemedim ( hazıra konmak işime geldi hep sanırım). Şimdi iş başa düştü :) Telefonla arayıp aldığım tarifi unutmadan yazayım, başarılı olup olmadığımı daha sonra yazarım :)

7 tane limon güzelce yıkanır, kabukları rendelenir. Sonra bir güzel suları da sıkılır. Limon kabuğu ve limon suyu karışımına 1 bardak toz şeker eklenir. Sürahiye konulup yarı yerine kadar kaynar su eklenir , ağzı kapatılır. Bu bir süre bekleyecek. Soğuyunca süzülür üzeri soğuk su ile tamamlanır. Afiyetle içilir. Nımm nımm ... :)

Edit : Gerçekten nefis, anne elinden limonata gibi oldu :)

4 yorum:

  1. Merhaba Ayçacım,
    Anne elinden çıkarda güzel olmaz mı?Ellerine sağlık annenin ve senin.Sevgiler...
    İzleyenlerini göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar .) burası öylesine kendime notlar aldığım bir yer olduğu için öyle takipçi falan yok :) hatta şimdi baktım da yazıları yazmışım yazmışım yayınlamamışım taslak olarak bekliyorlarmış meğer :) asıl blogum hayatisusle.blogspot.com oraya beklerim :) buraya da takip yeri ekleyeyim ama hemen :)

      Sil
  2. aa kaynar su mu? kuzucum ben de aynı yapıyorum ama soğuk suyla..dur bu kaynar suyu da bir deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet annemin tarifine göre oyle yapıyorum severek tüketiyoruz :) bu blogu da yaptıklarımı yazayım kardeşim faydalansın diye açmıştım limonata tarifiyle kalmış oyle unutmuşum :) asıl blogum hayatisusle.blogspot.com :)

      Sil